L

Bé avui arribo francament content i en part sorprès perquè considero que he tingut força sort. Aquest any havia decidit cursar les assignatures de pràctiques de la facultat, dues assignatures trimestrals d’allò més interessants i amb un repertori de places que francament em va sorprendre per la seva amplitud i bon aspecte general. La única cosa que em feia arrufar una mica el nas era que possiblement m’acabés tocant alguna de les places que, al menys a priori, semblaven més allunyades de la pràctica real o com a mínim centrades en algunes àrees de feina que a mi, ni fu ni fa. Però no, aquest cop hi ha hagut sort i m’han tocat dues de les places que hi havia per fer pràctiques a una agència, en el meu cas, Bluechip Translations i Quicksilver (una a cada semestre).

En fi, amb tota la gresca, no se m’escapa que em tocarà pencar de valent, perquè entre la memòria, les classes i això, bé, tocarà deixar-hi la pell, per dir-ho maco, però ma mare solia dir allò de ‘sarna con gusto no pica’, que en aquest cas s’adiu. Tanco el dia descobrint l’espectacular Neon Bible d’Arcade Fire (para muestra, un botón) , de la mà del savi musical Arturo, i afegint a la col·lecció la RSS del blog de l’Anna Llisterri, una paia encantadora i que sap coses a cabassos (a qui agraeixo des d’aquí la seva amabilitat en resoldre’m alguns dubtes no fa pas gaire).  Afegeixo  també la d’un experiment anomenat TinyTalk que he trobat per internet fa poc: consisteix en la publicació de podcasts (en anglès) per als quatre gats que estem interessats en el món dels jocs textuals, d’una o altra manera i que si bé encar no he escoltat, promet ja només per la seva singularitat.

~ per Eloi a Octubre 15, 2008.

Una resposta to “L”

  1. Per aquelles coses que passen, finalment em reubiquen durant el primer semestre a Aadimatiq (malentesos burocràtics!), una altra agència de traducció que fa molt bona cara.

Deixa un comentari